středa 10. září 2014

Let's go to the beach


Představuji vám šaty, které mě díky svému potisku dokážou přenést na chvilku na pláž díky svému potisku lehátek a písku. Jejich střih je super a líbí se mi řešení výstřihu a zavazování v pase. 
Ráda bych si pořídila vícero šatů podobného střihu, protože se myslím, že lichotí mé postavě, akorát nevýhoda bavlny je, že rychle muchlá.
Za dva týdny touhle dobou už bych ale měla být na opravdové pláži s lehátky a užívat si dovolenou. Jen doufám, že se nic neočekávaného nepřihodí a já si budu moci užít konečně dovolenou - první za tento rok. :)


Trolied Dolly dress via Zoot
Only Pink shoes
DVF handbag
Aldo sunglasses
Bechick pave bracelet

8 komentářů:

  1. prajem príjemnú dovolenku ! :) a šaty sú určite veľmi pekné, aj mne sa páčia s tým výstrihom a pekne si to zladila s topánkami :)

    OdpovědětVymazat
  2. Moc se mi líbí. Hodně ti sluší. Přeji krásnou dovolenou!

    OdpovědětVymazat
  3. Opravdu lichotí lichotivé postavě :) Líbí se!

    OdpovědětVymazat
  4. Šatičky jsou super, sama jsem na tyhle střihy koukala a bavlna se sice muchlá, ale zase je příjemná na těle :) Každopádně Ti moc sluší a užij si dovolenou!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děuji! Ano, muchlají se, ale stejně jsou skvělé! :)

      Vymazat

Your amazing comments, if you like my blog, follow me. :)