pondělí 1. září 2014

Travelling: Romania via mobile phone


Před časem jsem zmínila, že mě čeká služební cesta a ti, co mě sledují na Instagramu a Facebooku, tak vědí, že jsem byla v Rumunsku a jelikož to byla má první návštěva zde a po pozdním pracovním obědě před odletem zbyl i čas na prohlídku centra města Sibiu, tak jsem nafotila několik fotek.
Musím říct, že první dojmy byly negativní, protože letiště, průmyslová zóna a hotel ležely od sebe cca 3 km a pěkné to tam rozhodně nebylo. Názor jsem změnila při cestě na pracovní večeři, kdy jsme zajeli blíže k centru a tam už to vypadalo daleko lépe. Další den po pozdním obědě zbývalo ještě něco málo času do odletu, takže jsem si prošla samotné centrum města, které je celkem pěkné. Věděli jste, že Sibiu bylo v roce 2007 hlavním městem evropské kultury, stejně jako má být Plzeň v roce 2015? Přiznám se, že já jsem to nevěděla. :)
A jestli bych vám návštěvu Rumunska doporučila? Tak to nemohu posoudit, protože jsem zde strávila velmi málo času na to, abych mohla dávat doporučení. Každopádně bylo fajn vidět i jen chvilku končiny, kam se člověk běžně nedostane, nebo alespoň tato země není jedna z mých vysněných cílových destinací na dovolenou a poznávání.
Co vy a Rumunsko - byli jste tam někdy a co na něj říkáte?


Sibiu (Hermannstadt)

4 komentáře:

  1. V Rumunsku jsem byla také na služební cestě, ale jediné, co si pamatuji, je otrava jídlem a pak noční let do Budapešti. Jo to byly doby, kdy jsem takto cestovala a pracovala. Skvělé zkušenosti.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ta otrava jídlem tedy rozhodně nepatří mezi zážitky, na které by člověk rád vzpomínal...
      Cestování je fajn, člověk nabere zkušenosti. :)

      Vymazat

Your amazing comments, if you like my blog, follow me. :)