úterý 14. října 2014

Birds on pants, flowers on bag


Dovolenkové články proložím sem tam něčím jiným, dnes tedy outfitem. O víkendu bylo počasí tak akorát na tyto kalhoty s ptáčky, které jsme zkombinovala topem, který jsem si upravila po svém a po delší době mě můžete opět vidět v podpatcích. Celkový vzhled jsem doladila čelenkou, protože vlasy si opět dělaly, co chtěly a kabelkou ve vintage stylu, která se mi k tomuto outfitu líbí, ačkoliv kalhoty mají výraznější potisk. Nemohlo by prosím takovéto babí léto ještě nějakou dobu vydržet? Vůbec bych se nezlobila a myslím, že nejsem sama.  



Reserved + DIY top
H&M pants and headband
F&F pumps
Limi handbag

9 komentářů:

  1. Dokonalé! Miluju čelenky a šátky ve vlasech. A podpatky odlišní holky od ženy, plus to celé povýší o třídu výš. Bílá působí dost pozitívně sama o sobě, paráda!

    OdpovědětVymazat
  2. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  3. Ty kalhoty vypadají opravdu luxusně a i lodičky se mi moc líbí!! :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Veru ty kalhoty ti padnou jako ulité a moc ti sluší!

    OdpovědětVymazat

Your amazing comments, if you like my blog, follow me. :)