pondělí 10. listopadu 2014

New in: dresses and boots


Nejsem příznivcem to, abych zde publikovala vše, co jsem si koupila. Bohužel vzhledem k tomu, že se brzy stmívá, tak není tolik možností fotit outfity. Dnes bych vám ale ráda ukázala věci, které jsem si za poslední dobu pořídila a dvě z nich jsem sháněla delší dobu.

Tamaris boots

První položkou byly kozačky, které jsem sháněla poslední dvě zimy. Myslela jsem, že nemám vysoké požadavky, ale bohužel při pátrání se ukázal opak. Chtěla jsem vysoké kozačky na nízkém podpatku, černé, celokožené, jednoduché bez jakýchkoliv ozdob a ne za přemrštěnou cenu. Když už jsem nějaké našla, tak nebyly v mé velikosti nebo jsem měl problém je dopnout přes lýtko. Ono když máte lýtko jako závodní srna, tak se vysoké kozačky neshánějí úplně snadno. 
Nakonec se ale na mě usmálo štěstí a já ty své vysněné od značky Tamaris našla na stránkách Rejnok obuv a dokonce jsou mi přes lýtko trošku volnější, prostě neuvěřitelné se stalo skutečným. Bonusem je chlup, který mají botky uvnitř a díky kterému pěkně hřejou, takže by mi v mrazu nemusely zábst moje věčně studené nohy. 
Za sebe můžu značku Tamaris jen doporučit. Cenově vychází obdobně jako Zara, ale boty mi přijdou daleko kvalitnější. Doma mám jedny černé kožené lodičky, které mám několik sezon a stále vypadají perfektně. Navíc jedna z mých kamarádek nedá na "Tamarisky" dopustit, jednak díky kvalitě, ale také díky tomu, že jako jedna z mála značek dělají i půl čísla. Takže pokud máte atypickou nohu, tak zde byste vám měly padnout. 
O víkendu jsem si v nich vyrazila a musím říct, že jsou jako bačkory. Podařilo se i nafotit outfit, takže se máte na co těšit.

Lindex dress
Další věc, kterou jsem sháněla delší dobu byly černé jednoduché šaty, které budou dobře sedět. Ty, co se nejvíce blížily mým představám jsem našla úplnou náhodou v mém oblíbeném Lindexu. Spodek je ušitý "na tělo" a krásně sedí, vršek je naopak volnější a přidá objem tam, kde je ho zapotřebí a opět netradičně řešená záda - částečně otevřená. Na fotce tolik nevyniknou, ale na postavě ano. Mám je v plánu vzít určitě na nějaký vánoční večírek.

Lindex dress
Když jsem byla v Lindexu, prohala akorát akce vezmi 2 a zaplať jeden. Takže jsem k černým koktejlkám přibrala ještě čené minišaty s květy.

dress from T.K. Maxx
Posledním kouskem jsou červené šaty, ty jsem si pořídila v Německu během výletování v outletu. T.K. Maxx jsem navštěvovala téměř každý týden, když jsem v Německu bydlela a vyhlížela, co mají pěkného. A pokaždé když se tam vrátím, tak mi nezklame. 
Měly tam ještě nádherné černé lodičky BCBGeneration a černé balerínky Vince Camuto, ani jedny jsem ale nevzala, protože jsem uznala, že je až tolik nepotřebuji a jsem na sebe hrdá, že jsem tolik neutrácela. :)

Co pěkného jste si pořídili za poslední dobu vy? 

3 komentáře:

  1. Ty kozačky jsou parádní. No a na ty černé šaty už se moc těším. V Lindexu si já nikdy nic nevyberu. Je to divný. Tyhle šaty by se mi určitě líbily. Krásné!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, Marti!
      Já si v Lindexu většinou vyberu, ale také to není pravidlo. Hlavně v kolekci Holly&Whyte se mi pokaždé něco líbí. :)

      Vymazat
  2. Kozačky vypadají super, to je vždycky něco sehnat nějaké padnoucí! Já je mám naštěstí od loňska :-) A moc se mi líbí i červené šaty, já si tuhle barvu zkoušela v pátek v Mangu a možná se pro ně vrátím :-)

    OdpovědětVymazat

Your amazing comments, if you like my blog, follow me. :)