pondělí 26. ledna 2015

Adidas spring/summer 2015


Ve čtvrtek jsem je se byla podívat na prezentaci Adidas kolekcí jaro/léto 2015 v Pop-up store. Mně opět zaujaly nejvíce věci ze spolupráce Adidas a Stella McCartney.



Jedna z kolekcí byla vytvořena ve spoulpráci s Ritou Orou, která vytvořila čtyři potisky (komiksové kresby, vlnící se kouř, motivy čínského draka a rentgenové snímky) na klasické střihy Adidas Originals. Kolekce je rozhodně zajímavá, ale na mě je až příliš výrazná. Brazislká značka The Farm Company přináší do kolekce motivy amazonského pralesa a tradičních kreseb indiánských kmenů. Z této kolekce mi zaujaly bílé legíny s modrým potiskem, které bych brala všemi deseti. Dále byla možnost shlédnout luxusní kolekce Adidas Originals Blue, jež klade důraz na detaily a vysokou kvalitu. Aktuální kolekce je inspirovaná akčními sporty, jakými jsou například automobilové závody či box.


A konečně přichází na řadu kolekce od Stelly McCartney, v níž převládají tóny béžové, hnědé a vínové. Příroda byla zohledně i při její výrobě, kdy se použily ekologicky šetrné postupy (např. suché barvení textilu, redukce odpadního materiálu) a materiály (organická bavlna, recyklovaná příze).
Byl to zkrátka příjemně strávený podvečer, kdy jsme konečně osobně poznala Annie, kterou jsem v krátkých vlasech skoro nepoznala (ačkoliv už je to delší dobu, kdy se dlouhých vlasů vzdala) a pak také milou Kamču, se kterou jsem si sice krátce, ale za to příjemně popovídala. A na závěr bych chtěla poděkovat Janě za pozvání a za milou pozornost.
Jak se vám kolekce líbí? A co vás nejvíce zaujalo?

6 komentářů:

Your amazing comments, if you like my blog, follow me. :)