pátek 9. ledna 2015

Shopping in sales


Slevy jsou v plném proudu, ale už nějakou dobu se jimi nenechávám úplně unést a pořizuji si univerzální a nadčasové kousky, ale ne vždy to dodržím. Zatím jsem využila slev na internetu a pořídila si několik málo věcí. 
Plánovala jsem pořídit si menší kabelku a malé černé šaty. Z kabelek mi do oka bílá s velkými tmavě modrými puntíky, které ale vypadají spíš jako černé, od Michaela Korse. Uvnitř má přihrádku na telefon a kapsičku na zapínání. Podobnou kabelku jsem chtěla už dlouho a jsem ráda, že jsem natrefila na tuto.


Malé černé se mi podařilo také sehnat a líbí se mi na nich detail v podobě zlatého zipu na straně a nařasená látka ve výstřihu (voda). Tohle je podle mého názoru nadčasový a univerzální kousek, který unosím několik sezon.


Když jsem brouzdala po stránkách Outnetu, tak mi do oka padl šedivý basic top By Marlene Birger. Kvalita a zpracování je diametrálně odlišné od oblečení z řetězců a opět jsem se přesvědčila, že se vyplatí investovat do kvalitních basic kousků.


A už před Vánoci jsem si z e-shopu Micky nail's objednávala laky na nehty, které byly za půlku a dorazily tento týden. Jak se znám, tak jako první spotřebuji tělově růžový, protože takové barvy nosím na nehtech na rukou nejraději.
Ještě zbývá najít teplý černý tříčtvrteční vypasovaný kabát ideálně s páskem a cenově příznivý a budu spokojená. Zatím jsem ale neměla štěstí a když jsem takový našla, tak neměli v mé velikosti. Takže se asi uchýlím opět ke koupi přes internet.
A co jste si pěkného pořídili vy? Pochlubte se. :)

3 komentáře:

  1. Ty šaty zaujaly. Říkám si, jestli je předvedete i s rozepnutým zipem :)
    Já jsem nic ve slevě nesehnal :(

    OdpovědětVymazat
  2. Krasne saty! Uz se tesim na outfit i s rozepnutym zipem ;-) jak navrhuje Ales.

    OdpovědětVymazat

Your amazing comments, if you like my blog, follow me. :)