středa 18. března 2015

Dress with skate


Minulý týden mi dorazily moje první personalizované šaty, které mi ušila moc šikovná Lucinka alias Black Mountain. Vybrala jsem si barvu látky a Lucka vyhověla i mému přání a na šaty mi vyšila brusli, která mi asi nejvíc charakterizuje (ne nadarmo mi na gymnáziu přezdívali "Brusle" :)) a zbytek jsem nechala na ní
Vzhledem k tomu, že šaty jsou ušity na míru, tak skvěle sedí a moc se mi líbí detail v podobě mašle, která provlečená nákrčníkem a tři knoflíčky pod levým ramenem. 
Zatím jsem na ně slyšela jen samou chválu a nejvíc mi vyhovuje, že druhé takové hned tak na nikom nepotkám. Co na ně říkáte vy?
Last week I received my first personalized dress, which made Lucy alias Black Mountain for me. I chose the colour of the fabric and Lucy fulfilled my wish to make the skate on dress (my nickname on the high school was "Skate"), the rest I left on her.
The dress is tailored, so it fits great on me and I like the bow around the neck and three buttons under the left shoulder.
Up to now I've heard only positive reactions and the best thing is that I don't meet anybody in the same dress. What do you think about it?


Topshop coat
Forever 21 booties
Tezenis tights
Aldo sunglasses
Siena Style handbag

Žádné komentáře:

Okomentovat

Your amazing comments, if you like my blog, follow me. :)