středa 25. března 2015

Mani of the week: Essie - Sugar Daddy


Suverénně nejoblíbenějším lakem vůbec je Sugar Daddy od Essie. Mám již druhé balení a jsem s ním naprosto spokojená, což jde poznat i podle části spotřebované lahvičky.
Jedná se o velmi světle růžovou, která nehty jen jemně natónuje a barevně sjednotí. Obvykle lakuji dvě vrstvy, které se lakují velmi dobře a s top coatem mi vydrží i týden, Špičky se ošoupají přibližně po třech dnech. Nejvíce se mi líbí, že jde o barvu, která se hodí k jakémukoliv outfitu a nehty vypadají velmi upraveně. 

4 komentáře:

  1. Mne tedy dostal ten nazev. Necekala bych jej na takovem krasnem a romantickem laku.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já byla také překvapená tím názvem, když jsem to zjistila. :)

      Vymazat
  2. Je krásný! V pondělí jsem ti ho chtěla pochválit a nějak jsme to zamluvily, ale teď jsem si na to vzpomněla ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, Zuzi. On ale není ani moc poznat na nehtech. :)

      Vymazat

Your amazing comments, if you like my blog, follow me. :)