sobota 11. dubna 2015

Beige tones


Minulý týden si počasí s námi opravdu hrálo, nejednou to připomínalo Vivaldiho Čtvero ročních období a já doufám, že to je již opravdu poslední outfit s podzimním/zimním svrškem. 
Předminulý víkend jsem zazimovala všechny podzimní a zimní boty, což se po několika dnech neukázalo jako dobrý nápad, ale vzhledem k tomu, že jsem na některé věci líná, tak jsem namísto zimních bot vytáhla po hodně dlouhé době oxfordky, které byly po ruce a ukázaly se jako správná volba. Zkombinovala jsem je s kostkovanou sukní, novou kabelkou, kterou jsem si přivezla z Barcelony a šátkem kolem krku.
Celkově jsem si poslední dobou oblíbila šátky jako doplněk a nosím je téměř denně.
Last week the weather was really crazy, sometimes it was like Vivaldi's Four season and I hope this is really last outfit with winter/autumn coat.
Two weeks ago I cleaned up the autumn and winter boots which wasn't good idea but I'm lazy concerning some things, so I chose to wear oxford shoes instead of the winter ones, which was easy to find it and it was also right choice, my feet didn't freeze. I matched them with chequered skirt, new handbag from Barcelona and with the scarf around the neck. By the way lately I like to wear the scarves as a accesory and I wear them almost every day.


New look coat
DIY skirt
CCC oxfords
Parfois handbag
vintage scarf

2 komentáře:

Your amazing comments, if you like my blog, follow me. :)