středa 15. dubna 2015

New in: Barcelona shopping


Několikrát jsem tu zmiňovala, že si ze zahraničních cest vozím ráda suvenýry, ať již v podobě oblečení, doplňků, kosmetiky nebo jídla či pití. Mimo tradičních jedlých suvenýrů, které byly zejména pro mého muže, jako je šunka Serrano, Chorizo aj., jsem opět dovezla i vína. To je pro mě i pro mého muže typické, že pokud se vyskytujeme spolu nebo i sami v místě/zemi, které je známé vínem, tak pokaždé nějaké dovezeme.
Tak dlouho jsem ale chodila kolem obchodů a vybírala, až jsem málem odjela s prázdnou.
Plánovala jsem pořídit si na léto dlouhé a krátké šaty a zamířila jsem je hledat do obchodů, které jsou ve Španělsku doma, protože v porovnání s našimi cenami, jsou ty tamní o něco příjemnější. 




Krátké šaty ve stylu 50. let jsem našla v Zaře a už s má s nimi naplánované outfity jak v lodičkách, tak i v balerínkách. 


Ty dlouhé jsem objevila v Mangu a mají vše, co jsem si přála. Jsou dlouhé tak akorát, s výstřihem na zádech a díky plisování nenáročné na údržbu. 


V Zaře jsem objevila i perfektní letní basic topy, které jsem si pořídila rovnou ve dvou barvách. Podobné jsem viděla již loni u nás, ale tak dlouho jsem s koupí otálela, až se v mé velikosti vyprodaly. 


Jako poslední jsem si udělala radost béžovou kabelkou ve tvaru vaku, která je nesmírně praktická a velice rychle jsem si ji oblíbila. V tomto případě jsem porušila pravidlo, že si pořídím už pouze koženou kabelku, ale zdá se být celkem kvalitní, tak snad něco vydrží.

4 komentáře:

Your amazing comments, if you like my blog, follow me. :)