středa 17. června 2015

Mani&Pedi of the week: Sailor's blue&white


Léto k nám před nějakou dobou dorazilo, a proto bych vám mimo klasických lakovacích článků ráda ukázala i oblíbené kombinace laků na nehty na rukou a na nohou. Málokdy lakuji nehty na rukou a na nohou stejně a pokud ano, tak se většinou červenou nebo sytě růžovou.
Nad kombinací bílé a modré jsem přemýšlela už dlouho a souvisí i s mou zálibou v proužcích. O víkendu jsem se zastavila v Sephoře a mimo jiné si pořídila i lak v tmavě modré s názvem I saw.. You saw.. We saw... Warsaw. Jedná se o tmavě modrou říznutou lehce šedou. Na nohou se lakuje dobře a výdrž všech laků na nohou mám určitě bez větších problémů týden včetně tohoto. Jaká bude výdrž na rukou, ale bohužel posoudit nemohu, protože na takovéhle divočárny mi neužije, ale kdo ví, třeba se tu jednou objeví. 
Odstín My vampire is Buff jsem tu již představovala a mohu snad jen dodat, že v kombinaci s modrou mi opravdu baví a jsem ochotná i přihmouřit očí nad krátkou výdrží.
Pokud byste si rádi pořídily nějaký odstín od OPI, tak mrkněte právě do Sephory. U nás mají dost odstínů v 50%-ní slevě.
Summer has already arrived and I want to share with you also my favourite nail polish combination for hands and feet. 
I thought quite long about combination of white and blue and this is connected also with my love to stripes. Last weekend I went to Sephora and I bought also dark blue nail polish with touch of grey which name is I saw... You saw... We saw... Warsaw. The application is good and the endurance of all nail polish which I have on feet is good including this one. I cannot say how long it'll hold because I don't wear such colours on hands but maybe it'll appear here some time.
The white one My vampire is buff I've already introduced here and I have to say I love it in combination with blue.


2 komentáře:

  1. Hezke plavky! Tak to jednou o vikendu zkus a odvaz se! Nejlepsi na techto vecech je, ze je muzes odlicit. Vyfot pred odstranenim. Treba se ti to zalibi. Ja byla tak prekvapena u jedne male slecny cernym lak a vypadalo to uzasne. Fakt, i kdyz to mela na karneval. Dokonale nalakovane :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Oba vypadají moc krásně a i plavky se mi líbí, pecka! :)

    OdpovědětVymazat

Your amazing comments, if you like my blog, follow me. :)