úterý 18. srpna 2015

Inspiration and tip for DIY: Off shoulder top and dress



Trendem letošního léta se jednoznačně staly topy a šaty se spadlými rameny tzv. off shoulder. Tento typ podle mě sluší každé postavě, jde jen o tom zvolit správnou celkovou délku a délku rukávů, případně volánu, který může rukávy nahradit. Připravila jsem pro vás tedy inspiraci, jak tento trend nosit.
Mně se tento trend natolik zalíbil, že jsem si z látky, co zbyla ze šatů, ušila právě takový top a bonusem je, že mi vyšel doslova na pár peněz. Původně jsem chtěla s volánem, ale kvůli nedostatku látky jsem se musela spokojit s variantou s rukávy, která podle mého názoru vypadá také skvěle. Určitě ho s sebou přibalím do kufru na dovolenou a ukáži vám ho v outfitu.
Jedná opravdu o velmi jednoduchý DIY projekt a pěkný postup na něj naleznete zde. Navíc potom, co jsem prolistovala Pinterest mám chuť vyrobit si ještě jeden užší a s dlouhými rukávy.
Jak se vám tento trend líbí?
This summer trend are absolutely off shoulder tops and dresses. This type fits everyone in my opinion, you should just find the right length and length of sleeves, eventually choose the one with ruffle. I prepare for you inspiration, how to wear this trend.
I like it so much, so I decided to sew one top from rest of fabric whe I sewed a dress, so it was very cheap. At first I wanted top with ruffle but I didn't have enough fabric therefore I had to be satisfied with version with sleeves which looks also great. I'm going to pack it for a vacation and I'll show it in outfit.
It's really easy DIY project and the tutorial you can find here. Moreover during browsing on Pinterest I want to make another one with longer sleeves.
Do you like this trend?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Your amazing comments, if you like my blog, follow me. :)