neděle 23. srpna 2015

Walking Globe


Chodící glóbus, přesně tak mi nazvali kolegové v práci, když jsem si tuto sukni oblékla minulý týden poprvé do práce. Mohli jste již vidět v jednom z článků z Milána. Látky mi ale zbylo celkem dost, takže jsem rozhodla tu původní nahradit střihem s protisklady s kapsami, který mi vyhovuje mnohem více. Od té doby, co tuto sukni mám, jsem se rozhodla, že ji vezmu pokaždé s sebou, jakmile pojedu někam do zahraničí (pravidelné služební cesty do Německa do toho nepočítám), abych mohla pomyslně odškrtávat navštívená místa.
Na radu svých čtenářů jsem ji tentokrát zkombinovala s bílou košilí a myslím, že se to celkem povedlo. Doplnila jsem už jen neutrálními botami a kabelkou. Původně jsem měla v plánu boty na podpatku, ale kvůli velmi bolavým nohám z cvičení na power plate z předešlých dvou dnů, jsem nakonec zvolila nízké balerínky s otevřenou špičkou.
Walking globe, it was a nickname which I received last week from collegaues when I wore this skirt for the first time to the job. You could see this skirt in the one post from Milan. I had a lot of fabric so I decided to sew the skirt wth box pleats and pockets which is better for me. Since I've had this skirt I decided to pack it every time when I'll travel to the foreign countries (regular business trip to Germany don't be counted) as I can check off the places which I visit.
Based on advice from my readers I matched it with white t-shirt  and I think it looks good. I added only shoes and bag in neutral colours. Originally I wanted to wear heels but my legs hurted so much after workout on power plate from previous two days, so I chose the open toe ballerinas.




H&M shirt
DIY skirt
Siena Style handbag
CCC shoes
DKNY sunglasses

2 komentáře:

Your amazing comments, if you like my blog, follow me. :)