úterý 1. září 2015

Perfect pencil skirt


Sehnat padnoucí pouzdrovou sukni na mou postavu se ještě před pár měsíci jevilo jako nadlidský úkol, protože většina sukní mi neseděla přes boky. Nakonec jsem tu pravou ale našla v Lindexu. Sedí mi skvěle díky tomu, že je v pase do gumy a ušita z velmi pružného materiálu. Navíc tento typ sukní s polouzavřenými botami je skvělý na přechodné období, kdy ráno je zima a odpoledne panuje letní počasí. V práci nemám předepsaný dress code jsem ji odlehčila růžovým topem, asi jediný s potiskem a popisem, který mám, pokud nepočítám tričko jedné skupiny, které nosím na jejich koncerty. Pokud se top vymění za košili, je hned z toho business outfit.
It was almost impossible a couple of months ago to find the pencil skirt which fits me because a lot of such skirts was too big over my hips. Finally I found the right one in Lindex. It fits me perfect thanks the elastic fabric. Moreover this type of skirt together with semiclosed shoes is great to this temporary weather when it's cold in the morning and in the afternoon is summer weather. I don't have dress code in my job so I matched with pink top, probably the one with the print in my closet if  I don't count the one of one czech group which I wear for its concert. If you wear shirt instead of the top you have outfit in business look.



Lindex skirt
Mohito top & heels
Siena Style handbag
DKNY sunglasses

Žádné komentáře:

Okomentovat

Your amazing comments, if you like my blog, follow me. :)