neděle 6. září 2015

Which shoes pack for a vacation?


Dnes mám pro vás menší tip, jaké boty si zabalit s sebou na dovolenou. Záleží samozřejmě na tom, kam jedete a co tam hodláte dělat. Pokud se chystáte pouze na trek nemá smysl si balit žabky a boty na podpatku. V případě, že se ale chystáte strávit dovolenou u moře a danou oblast trochu procestovat, tak by vám následující řádky mohly pomoci.
Rozhodně by vám neměly chybět boty na pláž. Já si pořídila žabky v neutrální barvě, která se mi hodí ke všem plavkám, které mám. Pěkné žabky má i značka Havainas, které jsem měla původně v plánu, ale nestihly by mi dorazit do odjezdu. Dále by vám určitě neměl chybět jeden pár elegantních bot. V mém případě jsem zvolila sandálky na podpatku, které i přes výšku podpatku jsou pohodlné. Do letadla to chce zásadně pohodlné boty, takže jsem zvolila Tomsky. Na výletování v létě jsou ideální pohodlné sandály. Vzhledem k tomu, že nemám ráda klasické trekové, byla jsem nadšená, když jsem objevila tyto kožené u Bati. Jedny boty by měly být pohodlné a zároveň hezky vypadat i k šatům, pokud toto již nesplňují sandály. Já jsem zvolila kožené žabky, které mám už několik let a hodí se téměř k celé mé letní části skříně. Nakonec ještě tenisky, pokud tedy sportujete.
Vše samozřejmě záleží na tom, jaký máte vkus a co plánujete dělat. Můj výběr by se dal určitě rozšířit, ale vzhledem k váhovému limitu jsem zvolila kompromis a sbalila opravdu jen to, co opravdu potřebuji
Today I have a small tip for you which shoes pack for a vacation. It depends where you plan to spend your holiday. If you plan a track to the mountains you don't pack propably flip-flops and heels. In case you're going to spend your vacation at the sea and see something aroud that place, then this post can be useful for you.
Definetely you have to pack shoes to the beach . I bought a pair in neutral colour and these matches with all my bikinis. Havainas has also nice flip-flops which I had originaly in plan but I didn't receive them till my leaving. Then you need a pair of elegant shoes. In my case I chose heels which are comfy in spite of the height of the heel. Must have to the plane are comfortable shoes, I chose Toms. For some trips and walks is good to have comfortable sandals. I don't like the trekking one I was excited when I found out these leather one in Bata. One pair of shoes should be comfy and looks good to the dress n case this requierement doesn't fulfill the sandals. I packed leather flip-flops which match almost with my all summer part of wardrobe. Finally you should pack a trainers if you plan to do a sport.
Everything depends on your taste and your plans what to do. My choice can be bigger but I'm limited by a weight of luggage and I did a compromise and packed the shoes which I really need.

4 komentáře:

Your amazing comments, if you like my blog, follow me. :)