pátek 16. října 2015

Fashion blogger award


Opět po roce se spustila soutěž Blogerka roku. Nějaká dobrá duše mi nominovala a pokud chcete pro můj blog hlasovat, tak můžete zde. Najdete mě v kategorii fashion a za každý hlas budu moc ráda.
Mátě nějaký tip, kdo by mohl vyhrát? Já ten svůj mám a jsem velmi zvědavá, jak to celé dopadne a kdo vyhraje.
Dnes tu pro vás mám outfit s novým kabátem, který jsem si pořídila na letošní podzim, abych s ním rozzářila šedé dny, ale jak to tak vypadá, tak ho asi nahradím brzy nějakým zimním.  
I was nominated to the Blagger award of the year. I would be happy if you can vote for me there. It's simple, just click to the "Hlasuj", find my blog, click on "Hlasovat", fill your name, e-mail and mobile number and then you receive an e-mail and just click on the words "Tento odkaz". I'm really curious who win this year.
Today I want to share with you outfit with new trench coat which I bought to bright the grey autumn days but it seems I have to replace it with winter one.



Pimkie trenchcoat
H&M top
Tezenis tights
Melissa by Karl Lagerfeld shoes
Siena Style handbag

11 komentářů:

  1. Veru, já si myslím, že vítězové blogerky jsou předem jasní :) Ale gratuluji k nominaci! ;) Ten červený kabátek mi připomněl, že mám ve skříni jeden hodně podobný a možná je čas ho vytáhnout než bude pozdě.. :D Jak říkáš, brzy to bude na zimní :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Klarko, ten tvuj cerveny je skvely. Sup s nim ven. :)
      Vim, ze vitezove jsou predem jasni, ale jsem rada, ze mi nekdo nominoval a opravdu necek, ze se muj pidi blog dostane do prvni desitky. Ale stejne bych minimalne bych videla na prvnich prickach v kategorii fashion nekoho jineho. :)

      Vymazat
  2. To je trs vina na sukni? To je originalni! Ja chtela jednou na zelenych satech vysit fialove kosatce, ale nakonec jsme tam vysily s mamou "jenom" ruzicky. Moc hezky outfit!

    Ja myslim, ze to bude opet stejne. Ovsem muj saleck caje to neni.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dekuji, Marti.
      Ano, je to trs vina a sukni vozim pokazde, kdyz jedeme na Moravu. :)

      Ja bych na prvnich prickach v kategorii fashion videla rada nekoho jineho. Ne, ze by ti, co to vyhraji byl i spatni, ale jak pise Dasha, dat prilezitost i jinym. Uprimne pro me je velkou inspiraci Eva z Glamazon Blog a o tom svedci i to, ze je nominovana mezi nejlepsi blogerky v Britanii.

      Vymazat
  3. Já si myslím, že to bude podobné, jako loni. Ale na rovinu ti řeknu, že bych to přála úplně jiným lidem. :) A to nemyslím nějak špatně, protože všichni se snaží.
    Kabátek je hezký, jen já bych ho možná jinak zkombinovala, ale tak každý máme jiný vkus. :)

    OdpovědětVymazat
  4. edit.: Možná jsem se špatně vyjádřila, ale myslela jsem to tak, že bych dala šanci i jiným lidem, než těm co to vyhráli loni a předloni. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mas urcite pravdu, aby se dala sance i jinym lidem, ale vsichni se snazi a i za malym blogem stoji dost prace. :)
      A jak bys kabat zkombinovala? Mne se prave libi to, ze kabat vynikne na tmavem zakladu. :)

      Vymazat
  5. Gratuluji k nominaci, ač jak bylo zmíněno v prvním komentáři, obávám se, že vítěz je jasný. A chválím kabátek!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. :) Já bych mezi prcními třemi viděla raději někoho jiného než loni.

      Vymazat
  6. Ahoj, máš báječný blog, chtěla jsem ti dát hlas, nicméně tě nemohu v sekci fashion najít, můžeš to prosím zkontrolovat? Díky, Danča

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dančo, děkuji za krásný komentář. Projela jsem to a máš pravdu, že můj blog v nominaci není. Každopádně děkuji ua snahu, moc jsi mi potěšila. :)

      Vymazat

Your amazing comments, if you like my blog, follow me. :)