sobota 24. října 2015

Outfit: Orange with grey


Upřímně řečeno jsem ráda, že už je konečně víkend a já si plánuji hlavně psychicky odpočinout. Druhá polovina týdne byla po pracovní stránce dost náročná. Nemám ráda, když mám v práci jeden týden klidnější a můžu tak dodělávat interní resty a úkoly, protože je to obvykle předzvěst nějakého průšvihu, který se řítí. Stejně tak tomu bylo tento týden a bylo toho hned několik. Raději mám, když se problémy objevují postupně, než když se pak všechno semele během pár dní a člověk pak neví, co dřív dělat. 
Navíc díky nemoci, která už naštěstí skoro přešla, jsem nechodila dva týdny cvičit. Právě cvičení mi pomáhá odbourávat stres a vyčistit hlavu stejně jako bruslení a šití.
Ale teď zpátky k outfitu. Šedé šaty, které jsem si minulý víkend ušila, jsem samozřejmě musela hned vyzkoušet a mám pocit, že by se mi hodily ještě dvoje takové v zelené a bordové. 
I'm so glad that the weekend is finally here and I plan to relax my mind. The second half of week was very busy for me in my job. I hate when I have one week more quite and I have time to do some internal rests because usually it means expectation of some big trouble which is on the way. And such big troubles came this week. I prefer when the problems come fluently than I receive more in the same time and man doesn't know at the first moment where to start. 
Moreover "thanks" to ill I wasn't able to go to the gym two weeks because regular trainings help me to reduce the stress like the skating and sewing.
But now back to outfit. This grey dresss which sewed last weekend I had to wear to work and I think I need another ones in green and burgundy.



Pimkie coat
DIY dress
Forever 21 shoes
Michael Kors handbag
Tezenis tights

2 komentáře:

  1. Super! Perfektni kombinace! Uplne te chapu s tema satama. Dnes fotim ty sve.

    OdpovědětVymazat

Your amazing comments, if you like my blog, follow me. :)