úterý 29. prosince 2015

Bits and Pieces: Christmas


Doufám, že jsem si vánoční svátky užili, strávili je v klidu a pohodě a ti, co máte volno, tak si je i nadále užíváte jako já. Letos můžu říct, že jsem svátky prolenošila a oproti loňsku jedla víc než obvykle. Takže hned v neděli jsem vyrazila na hodinu deep worku s mojí oblíbenou trenérkou a v jednu chvíli jsem myslela, že asi umřu, haha. 
Než se pustím do výroby silvestrovského kostýmu pro mého muže a pro sebe, tak bych vám ráda v několika fotkách ukázala, jak vypadaly Vánoce u nás a něco z toho, co mi Ježíšek nadělil. Dostala jsem vše, co jsem si přála a ještě něco navíc. Není pro mě důležité, kolik dárků a v jaké hodnotě jsem dostala, ačkoliv si asi trochu budu odporovat, když řeknu, že velkou radost mám z nových bruslí, které v mém případě stojí tolik, jako malá levnější designerská kabelka, ale kdo mi zná, tak ví, že bruslení je nedílnou součástí mého života. 
Jak vypadali Vánoce u vás?
I hope you enjoyed Christmad, spent it in peace and calm and who still have days off like me enjoy the relas. This year I nejoyed nothing to do and I ate more than usually. So on Sunday I went to fitness for deep work hour with my favourite coach and in one moment I wanted to die, lol.
Before I begin to prepare New Year's Eve costumes for me an my husband I want to share with you how was my Christmas and some gifts which I received. I got everything what I wished and also more stuff. It isn't important for me the price and the quantity of gifts, thought this doesn't correspond when I say I'm very happy to have new skates which in my case costs almost like some small handbag from cheaper designer but who knows me, he/she knows that skating is a part of my life.
How looks like your Christmas?


traditional Christmas breakfast
I had to try new skates. Nevermind they don't match with the outfit. :)

4 komentáře:

  1. Fotka v bruslich je nej! My jsme se meli bajecne a taky jsme nic nedelali. Ja jen dneska mam pracovni povinnosti.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Super, ze jste si to take uzili.
      Doufam, ze pracovni povinnosti netrvaly dlouho.

      Vymazat
  2. Moc pěkně nafocené fotky, jde vidět, že sis Vánoce opravdu užila a ty brusle jsou opravdu moc krásné, já nikdy na ledu nebruslila.
    Pinki Claire
    Giveaway o balíček plný překvapení

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dekuji, Klarko.
      Treba to nekdy na ty ledni brusle vyjde. :)

      Vymazat

Your amazing comments, if you like my blog, follow me. :)