neděle 13. prosince 2015

Christmas wishlist


Vánočními wishlisty se to na blozích jen hemží a i já stejně jako každý rok přidávám ten svůj. Doma s mužem mám takovou tradici, že píši ještě dopis Ježíškovi a dáván, ho za okno, ale už se stalo, že dopis za oknem zmokl, protože ho Ježíšek ho zapomněl nevyzvednout.
Největší položkou na seznamu jsou nové brusle, které v případě jakékoliv krasobruslaře a tedy i mě nejde koupit v klasické sportovní prodejně. Nejedná se o rozmar, ale spíš o nutnost, stávájící mám 13 let a jsou téměř v havarijním stavu. Na co se ale netěším, je zajíždění bruslí, které nebývá téměř nikdy příjemné pro nohy.
Kdo sem chodí pravidelně ví, že punčochy mám velmi ráda a ty s motivem Paříže bych ráda měla brzy ve své skříni.
Dále by mě potěšila nějaká kniha, ať už by to byla Láska na první steh, nebo nějaká odpočinková kniha ve stylu Sophie Kinsella a ideálně v angličtině.
Stejně bych si tak přála parfém, protože ty, které používám v podzimních a zimních měsících mi již docházejí. Ideální by byl nějaký ne příliš komerční, tzv. niche. To například splňuje Ile d'amour, který jsem si pořizovala na začátku léta.
Poslední položka na seznamu je diář pro rok 2016 a ideálně Malý Princ od Moleskine, ve které jsou mimochodem krásné ilustrace.
 Největší mé přání mimo zdravé a šťastné rodiny a přátel je ale nehmotného charakteru a doufám, že se brzy vyplní.
Co si na Vánoce přejete nejvíc vy?

1 komentář:

  1. Líbí se mi dárky, které jsou přesně takové, kvalitní, praktické a vkusné. Ale nejlepší bývá milé překvapení, jakékoliv.Tudíž si vlastně nemůžu nahlas nic přát a nechám se překvapit. Důležité je, aby byl stromeček a abychom měli k tomu stromečku s kým jít.

    OdpovědětVymazat

Your amazing comments, if you like my blog, follow me. :)