neděle 31. ledna 2016

Bits & Pieces January


V lednu jsem na blogu příliš aktivní nebyla, za to jsem ale byla aktivní na bruslích víc než jindy a minulý víkend jako každý rok jsem moderovala kraso závody v Tachově. Po skončení závodu byl ještě volný led a měla jsem tak možnost se trochu vyřádit a zapojila do toho i svého muže (videa můžete vidět na mém instagramu @stylebyveronika). 
Mimo ledovou plochu a práce mi už moc volného čas nezbývalo, ale i přesto jsem s mužem zašla do Národního divadla na představení Sluha dvou pánů a před tím ještě na krátkou večeři do Café Louvre.
Radost jsem měla i z sněhu, na takovou zimní romantiku prostě nic nemá. Nezbývá než jen doufat, že se zima ještě vrátí.
I didn't posted so much in January because I spent a lot of time on the ice-rink and last week I moderated figure skating race in Tachau. After end of the race the ice-rink was free, so I had time to enjoy it and I involved also my husband (videos are available on my instagram profile @stylebyveronika).
Out of the winter stadium and work I didn't have almost any free time but inspite of that I went to the National Theatre to see a comedy and before the theatre we went for a short dinner to Cafe Louvre.
I was also happy from the snow, it was a big winter romantic and I hope that the winter will return.
  

Žádné komentáře:

Okomentovat

Your amazing comments, if you like my blog, follow me. :)