úterý 12. ledna 2016

Outfit: Burgundy hat and boots


Nejlepší obuví do deště a vlastně i do sněhu zůstávají u mě klasické Hunterky. Naposledy jsem je měla na sobě někdy loni v zimě a uznávám, že je musím na sebe vzít častěji. Jedná se o praktický a stylový kousek. Zkombinovala jsem je jednoduše s károvanou zavinovací sukní a krátkým kabátem. Na hlavu jsem si dala bordový klobouk a líbí se mi právě jeho kontrast s holinkami. 
Celkově jsem klobouky zatím moc nenosila a asi je to tím, že venku to ještě donedávna jako zima nevypadalo. Příští týden se má ochladit, takže počítám, že všechny své klobouky určitě provětrám. 
Víte, že přes hlavu ztrácí lidské teplo nejvíce tepla z těla?
The best shoes to the rain and also to the snow are for me classic Hunter rainy boots. Last time I wore them a year ago and I know I should wear them more often. It's practic and stylish piece, too. I matched them simply with chequered skirt and short coat. I wore burgundy hat and I like like its contrast with these boots.
I haven't worn hats so much this year because there haven't been almost any winter. Next week it should get colder, so I expect I'll wear all my hats.
Do you know that through head the human body loses a lot of warm?



Topshop coat
Lindex skirt and turtle-neck
Hunter boots
Anna Luchini handbag
Ebay hat

9 komentářů:

  1. Moc hezka kombinace. Takova anglicka :-) Slusi ti to.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, Marti! Trochu mi ta sukně připomíná skotský kilt. :)

      Vymazat
  2. Opravdu pěkně a do čvachtanice ideální líbivá obuv.
    Hlava je nejvíc prokrvená část těla s asi největším počtem cév. Až 80% tepla se dá ztrácet přes hlavu. Já nedám bez čepice v zimě ani ránu.

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Verunko Hunterková, vypadáš zas excelentně. Kráska! :-** Nos tyhle botky častějc, byla by věčná škoda nechávat je ležet v botníku.
    Vivi

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, Lucinko! Musím je vytáhnout častěji. :)

      Vymazat
  4. Když jsem se dívala přes malý náhled v mobilu, tak jsem si myslela, že máš Chanelku. :))) Moc ti to sluší! Klobouk je super a Hunterky bych si taky chtěla jednou pořídit. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, Dasho! Na Chanelku musím ještě hodně dlouho šetřit. :)

      Vymazat
  5. Hunterky jsou vážně velmi praktické a pohodlné. Také na ně nedám dopustit!

    NEPLECHA NA PLECHU

    OdpovědětVymazat

Your amazing comments, if you like my blog, follow me. :)