úterý 7. června 2016

Lace shoes

 
Snerovaci boty jsou letosnim hitem a i kdyz se snazim nakupovat si nadcasove veci, tak tento trend se mi natolik zalibil, ze jsem je pri objednavce blazeru z bukle pridala do kosiku. Zamerne jsem zvolila nizkou variantu, protoze posledni rok se vydavam pesky, kdyz to jde a na to vysoke podpatky nejsou idelani. Navic kdyz je krasne, zboznuju prochazky po mistnim centru.
Saty jsem tu jiz nekolikrat ukazovala a kdyz jsme fotili outfit, tak se mi muz zeptal, po kolikate, ze uz je fotime. Ony se ale skvele nosi diky materialu i strihu.
Lace shoes is hot trend of this year and even I buy timeless pieces, I bought them together with boucle blazer. I chose the flat shoes because last year I often walk as soon as it is possible and the high heels are not suitable for longer walks. Moreover when it is sunny, I love to walk here in the centre.
I showed this dress here many times  and when we shooted this outfit, my husband asked me, how many times we shoot this dress. It is perfect thanks to the fabric and also the cut.

 
 
DIY dress
Fler blazer
Zara lace shoes
F&F handbag
Michael Kors sunglasses


3 komentáře:

  1. Na šněrovací boty se taky chystám, ale zatím tak nějak odolávám. Jsu moc hezké.

    OdpovědětVymazat
  2. Jééé, tohle ti strašně moc sluší, Veru! :) Šněrovací botky se mi začínají líbit čím dál tím víc, tak se obávám, že taky brzy podlehnu :)

    OdpovědětVymazat

Your amazing comments, if you like my blog, follow me. :)