čtvrtek 22. září 2016

Outfit: Indian summer in black and white


Vypadá to, že podzim už opravdu dorazil, ale doufám, že si teplé dny babí léta ještě nějakou dobu užijeme. Přes den, kdy je relativně, si užívám holé nohy a ráno i večer přidám přes šaty sako. Toto bílé je další úlovek z letošních letních slev a poslední dny ho nosím nejraději. Podobný kousek jsem zatoužila mít už před několika lety, když jsem ho poprvé uviděla na Evě Glamazon, která mě inspirovala k jeho koupi.
Bílá jde prakticky ke všemu, co mám ve svém šatníku, ale opět zvítězila černobílá kombinace, kterou jsem na sebe vzala, když jsme si s mužem dali rande a vyrazili na večeři. Jak jsem již psala, od té doby, co jsem v Německu a vídáme se méně, tak si cením mnohem více každé chvilky, kdy jsme spolu a těším se, až budeme zase spolu trávit více času. Občas odloučení není na škodu, ale já nejsem typ člověka, co byl mohl mít dlouhodobě vztah na dálku. Jak to máte vy se vztahy na dálku?
It seems the fall has already came but I still hope we enjoy some days of indian summer. I still enjoy bare legs but in the morning and evenings I also wear over the dress a blazer. This white one is another piece which I found in sales and last days it's my the most favourite. I wanted similar blaze a couple years ago, When I saw it by Eva Glamazon who inspired me to buy such piece.
White colour matches almost with everything in my closet but this time black and white combination won again. I wore this outfit for a date with my man, when we went for a dinner. As I wrote I appreciate every single minute we spend together and I look forward when we spend more time together. Sometimes it's good to be separated a little bit but I'm not a kind of person who can have such relationship. What about you and long distance relationship.


Lindex dress
Zara blazer
F&F handbag
Geox shoes

4 komentáře:

  1. Ahoj Verunko, já ti nevim..řekla bych, že vztahy na dálku nejsou nic pro mě, ale na druhou stranu, tebe už znam léta jenom "na dálku" a je to vzah prostě úžasnej, takže asi ano - vztahy na dálku můžou fungovat. ;-)
    A co se týče tvýho bílýho sáčka, tak je senzační. Sama mám varianty sak hlavně v černý barvě, ale tahle bílá...hmmm, asi se nechám zlákat. Je to fakt šikt. A holý nohy? No tak ty tvoje si nenechám ujít nikdy. ;-))
    Papa, Tvá Vivi

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Vivi, taky jsem si myslela, ze vztahy na dalku nejsou pro me, ale ono se to nejak da a navic existuji vztahy, treba jako ten nas, jak pises, co na dalku vydrzi nekolik let. :)

      Vymazat

Your amazing comments, if you like my blog, follow me. :)