čtvrtek 29. září 2016

Travelling: Vinařská stezka 2016


Jako každý rok i letos jsme vyrazili s přáteli na Moravu kochat se jejími krásy, popít dobré vínko a jednoduše si užít čas spolu. Poprvé jsem Vinařskou stezku absolvovala předloni, takže letos už jsem věděla, do čeho jdu. Jedná se v podstatě o to, že dopoledne degustujete vína od dvanácti různých vinařů, každý má tři vzorky a odpoledne pak jdete po vyznačené trase, která vede z Pavlova přes Dívčí hrady a zpět do Pavlova, na niž je 12 zastávek a úkolem je poznat víno s tím, že víte o kterého vinaře se jedná. K tomu máte formulář, do které pak zapíšete váš tip na druh vína. V druhé části formuláře je pak kvíz, která je jak jinak spojen s tématikou vína. Na konci stezky formulář odevzdáte a večer se pak vyhodnotí, kdo byl nejlepší. Můj muž se umístil na druhém místě, ale jak sám tvrdí, tak s velkou dávkou štěstí a i díky poznámkám, které jsme si během degustace s kamarádkou psaly.
Při cestě po vyznačené trase jsem se kochala krásami Pálavy a i když jsem tam byla po několikáté, tak se mi to hned tak neokouká. Kdo má rád víno, milé lidi a pěkná panoramata jako já, pro toho je to tam jako stvořené. Pořádáte výlety za vínem nebo za gastronomií obecně?


3 komentáře:

  1. Hallo allerseits, ich habe Kommentare von Personen gesehen, die bereits einen Kredit von (Nelson Wealth Loan Company) erhalten haben, und dann habe ich mich entschlossen, nach ihren Empfehlungen zu fragen, die ich auf meinem persönlichen Bankkonto für insgesamt 20.000 € bestätigt habe. Ich habe vor Stunden angefragt. Dies sind wirklich großartige Neuigkeiten und raten jedem, der ein echtes Darlehen benötigt, um sich per E-Mail zu bewerben (nelsonwealthfinacialloanservic@gmail.com). Ich bin froh, dass ich den Kredit bekommen kann, den ich beantragt habe. Bitte teile deine Hilfe mit Freunden.

    OdpovědětVymazat

Your amazing comments, if you like my blog, follow me. :)